...

چگونه نتیجه گیری پایان نامه را بنویسیم؟

نحوه نگارش نتیجه گیری پایان نامه

دانش آموزان باید تکالیف مختلف نوشتاری را انجام دهند ، و برخی از آنها کاملاً پیچیده هستند. هر تکلیف دارای ایده یا مشکل اصلی است که قرار است در طول کار مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به آن بیانیه پایان نامه می گویند. هدف اصلی بیانیه این است که برای خوانندگان توضیح دهد که چه چیزی مورد بحث قرار گرفته است و چرا اینقدر مهم است. در نهایت ، یک محقق باید نتیجه گیری پایان نامه را تکمیل کند. این راهنمای آموزنده ، راهنمایی ها و دانش مفیدی در مورد چگونگی دستیابی به نتیجه مثبت ارائه می دهد.

در بیشتر موارد ، دانش آموزان با اظهارات پایان نامه ای از وظایف پیچیده مانند پایان نامه ، مطالعه موردی و موارد مشابه گیج می شوند. با این حال ، پروژه های ساده تر ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد کنند. بسیاری از دانش آموزان نمی توانند نتیجه گیری خوبی بنویسند و به کمک نیاز دارند. اگر با این کار گیج شده اید ، کافی است با ما تماس بگیرید “به من کمک کنید پایان نامه خود را بنویسم” و ما در نوشتن راهنمایی حرفه ای در نظر خواهیم گرفت. با کمک یک شرکت نویسندگی حرفه ای ، بر موانع مربوط به نگارش دانشگاهی خود غلبه خواهید کرد.

بحث در برابر نتیجه گیری

اول از همه ، ما می خواهیم تفاوت بین بحث و نتیجه گیری را روشن کنیم. بسیاری از مردم این اصطلاحات را اشتباه می گیرند و فکر می کنند که آنها یکسان هستند. اینطور نیست و تفاوت آنها کاملاً آشکار است.

بحث ، مرور برهان یا فرضیه اصلی است. این تحلیل مشکل اصلی را با جزئیات بسیار برجسته می کند. این اغلب شامل روشها و داده هایی است که برای یافتن پاسخها استفاده می شود. این روش شما را با روش های دیگر محققان مقایسه می کند. این بازتابی از دوره آزمایش است.

نتیجه گیری رویکرد کاملاً متفاوتی است. به طور خلاصه کل مقاله را خلاصه می کند. قرار است چکیده ، همه مشکلات ، یافته ها و نتایج را با استفاده از کلمات دیگر بار دیگر تکرار کند. برای تأکید بر مهمترین یافته تحقیق ، باید تأثیر قوی ایجاد کند.

به سوال پژوهشی پایان نامه خود پاسخ دهید

هنگامی که یک پایان نامه می نویسید ، می توانید به موفقیت برسید اگر به سوال اصلی پروژه خود پاسخ دهید. باید در بدنه اصلی تکلیف انجام شود. بسته به نوع تکلیف ، مکان متفاوت است. اگر یک مقاله استاندارد است ، پاسخ را در هر یک از سه پاراگراف اصلی ارائه دهید. اگر پایان نامه یا مقاله تحقیقی است ، در بخشی به نام “بحث” پاسخ دهید.

مکان واقعاً بستگی به نوع پروژه علمی دارد که روی آن کار می کنید. اطمینان حاصل کنید که سوال اصلی را با استفاده از تجزیه و تحلیل عمیق درک کرده اید. مشکل اصلی را از زوایای مختلف مطالعه کنید تا به مزایا و معایب آن پی ببرید. پاسخ باید مستقیماً سر اصل مطلب باشد. اگر در مورد مشکلات مدرن آموزش صحبت می کنید ، نمی توانید در مورد مشکلات دیگر صنایع بنویسید. گاهی اوقات ، خواندن برخی از نمونه ها برای درک نحوه پاسخ صحیح به سوال تحقیق مفید است.

کار خود را دوباره بیان کرده و خلاصه کنید

هدف اصلی نتیجه گیری در هر مقاله علمی ، بیان مجدد و جمع بندی کل کار است. لازم است چکیده مقاله خود را به فصل پایانی نوشته خود متصل کنید. در حال حاضر شامل بینش اصلی است و به خوانندگان شما می گوید که در مورد چه چیزی بحث خواهید کرد. با این حال ، نتیجه نهایی را ندارد. باید در نتیجه گیری شما به وضوح نشان داده شود. مهمترین توصیه ای که ما ارائه می دهیم این است که دو یا سه نکته را برجسته کنید ، که به وضوح به سوال اصلی پروژه شما پاسخ می دهد. توضیح:

چه چیزی مورد مطالعه قرار گرفت؟
نتیجه چه بود؟
چرا اینقدر مهم است؟

در اینجا چند توصیه مفید وجود دارد:

نتیجه گیری شما نباید بیش از پنج جمله باشد.
افکار نهایی خود را مستقیماً برای خوانندگان خود مطرح کنید.
از کلیشه و کلی گویی بپرهیزید.
معذرت خواهی نکنید
تصحیح و تحلیل کنید.
از کلمات مختلف استفاده کنید.
توصیه ها را انجام دهید

یکی دیگر از مراحل پایان دادن به پایان نامه شما ارائه چندین توصیه است. سایر افراد مایلند بخوانند که چگونه تحقیقات شما در حل مسئله کمک می کند. شما باید 2-7 توصیه ارائه دهید. هر یک باید خاص و متصل به نتیجه گیری شما باشد. ممکن است نحوه اجتناب از اشکالات احتمالی را توضیح دهید ، روشهای م moreثرتر و غیره را توصیه کنید.

مشارکت خود را لیست کرده و بر آن تأکید کنید

مهم است که سهم خود را در پروژه ای که نوشته اید ارائه دهید. دانش جدیدی را که به توسعه استدلال اضافه کرده اید ذکر کنید. توضیح دهید که چگونه یک بینش یا توصیه خاص به حل مشکل کمک کرده است.

پایان نامه خود را پایان دهید

آخرین مرحله پایان دادن به پایان نامه است. باید تصحیح و اصلاح شود. پروژه خود را از فصل اول تا فصل آخر تجزیه و تحلیل کنید. دستور زبان خود را بررسی کنید ، مختصر و منطقی باشید ، مستقیماً مخاطبان خود را مخاطب قرار دهید.

با استفاده از دستورالعمل های هوشمند ما ، یک پایان نامه کامل خواهید داشت. در صورتی که نمی توانید آن را به درستی اداره کنید ، پشتیبانی آنلاین را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید از راهنمای نوشتن حرفه ای استفاده کنید ، تحقیقات عمیقی انجام دهید. به طور اجباری وضعیت قانونی بستر نگارش را تأیید کرده و نظرات مشتریان را بخوانید. هنگامی که از نحوه عملکرد آن مطلع شدید و می دانید که بستر انتخاب شده قابل اعتماد است ، می توانید یک نویسنده حرفه ای را برای مدیریت نتیجه گیری پایان نامه خود استخدام کنید.

 

منبع مقاله:
https://prothesiswriter.com/blog/thesis-conclusion-writing

تماس با ما:
دانشجویان محترم به منظور مشاوره و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری خود با ما در تماس باشید. مشاوره اولیه کاملا رایگان می باشد:

تماس با ما
شماره تماس: 02188252497

دیدگاهتان را بنویسید

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.